HTML

Békés megye hiphop

Békés megye hiphop archívum (flyerek, fotók, zenék, sztorik)

Gyertek!

Friss topikok

  • Wostry Ferenc: nem tudjátok esetleg, hogy a Dzsenesszel mi van manapság? A kilencvenes évek elején jó haverom volt. (2012.01.04. 00:03) Tosy update
  • Nalary: Olyan jó látni a régi arcokat. Örülök ,hogy erre az oldalra tévedtem. Puszi mindenkinek aki még me... (2011.04.26. 10:07) DÉVAVÁNYA 1998
  • szaszafanatik: Huhuhúúúú! Innen is vannak ősrégi fotóim...Racka, Nonsense,akkor még H-Tom,Gravy,Lászék,Gőz,Hentes... (2011.01.14. 20:46) Hiphop tábor Békéscsaba
  • mistahmef: Zsír alapok... az elsővel már találkoztam korábban, asszem egyik csabai haverom gépéről húztam át ... (2011.01.12. 15:13) Wangarabys: Stoned (Demo 2001)
  • mistahmef: Nagyon jó kis party-k voltak ezek. Emlékszem az első buli, amire elmentem az a korábban említett n... (2010.11.30. 10:24) Prego plakátjai

Címkék

1995 (1) 1997 (1) 1998 (5) 1999 (2) 2000 (1) 2001 (1) 2003 (2) 2004 (2) békés (5) békéscsaba (3) beszámoló (3) budapest (2) csorvás (1) dévaványa (1) fek (1) flyer (5) fotó (7) fotók (1) graffiti (1) hiphop (2) keksz (1) kétpó (1) kondoros (1) külföld (1) mezőberény (1) mezőmegyer (3) miskolc (1) rebellió (2) sarkadkeresztúr (1) siliex (1) szarvas (1) tábor (1) tiszakécska (1) vésztő (5) wangarabys (1) zene (1) Címkefelhő

Tosy update

2009.03.29. 20:52 sifi

Tosy volt minden vésztői buli atyja, minden esemény agytrösztje, akinek a kezében összefutottak a szálak. Nélküle bele se mertünk volna vágni semmibe. Azt gondolom, hogy Ő kellett ahhoz, hogy minden flott legyen a nagyközönség számára, de hogy ehhez a színfalak mögött milyen erőfeszítésre volt szükség, azt majd Ő elmondja/leírja:

Óriások vagyunk!

Mint azt Sifi barátom megírta ’97-ben három emberke sokat gondolkodott azon, ha mi is szerveznénk egy Rap bulit. No de ne rohanjunk ennyire előre. Sok mese és élménybeszámoló után döntöttünk így. Meg persze azért, mert mindig megkaptuk az arcpirító lebaszást, hogy mi miért nem csinálunk valamit? Nálunk miért nincs ilyen?
1997
 Szó szót követett összeálltam a buli szervezése végett egy vésztői ősrepper cimborával és az újkígyósi buli után egy héttel máris megrendezhettük a mi első bulinkat. Ha visszagondolok erre a bulira és a szervezés körülményeire, az előtte és utána lévő napokra, akkor elfog a sírhatnék. No, nem azért, mert annyira megható volt, hanem mert akkor tapasztaltam meg milyen is az élet igazából, kiben bízhat meg az ember és kiben nem, stb. A lényeg, hogy valamivel többen voltunk, mint 50 és véleményem szerint nagyon jó buli volt.
1998   
Egy évnek kellett eltelnie, hogy rávegyem magam az új buli megszervezésére. A tettes társam ezúttal Sifi volt. Ez volt az a buli, amin a Machos is megtisztelt bennünket. Belekerült ugyan egy pár telefonba, de megérte. A szervezés itt sem ment gond nélkül, de a lényeg, hogy kezdésre össze állt a kép. Sok minden jut az eszembe, ha erre a bulira gondolok. Az emberek létszáma szinte megduplázódott. A fellépések lementek simán probléma nem volt és a buli utolsó pár óráját az utcán beszélgettük végig a Machos tagjaival és az éppen oda tévedt emberkékkel. Ugyan a hely tulajdonosa a bulit követően némi pénzt akart leakasztani rólunk, de nemigen sikerült. (csak így zárójelben nekem az első élő Machos fellépés Kisújszálláson volt)
1999
    Na, ez egy érdekes buli volt. Ezúttal Karvaly volt a tettestársam. Ismét a Hangulat és ismét régi arcok. A szervezés olyan volt amilyen. Mindig találni benne hibát, de a lényeg, hogy csak összejött valahogy. A tulaj aki még a múltkor le akart minket húzni ez alkalommal is meg akarta próbálni és most sem sikerült neki. Nagy élmény volt viszont az a jelenet mikor betévedtem a szervezés elején és mondta a faszikám: „óóó, de jó, hogy itt vagytok, nem akartok valami bulit csinálni? Olyan jó volt a múltkori is.” Mikor beszéltük a részleteket a buli időpontjával kapcsolatban említést tett a tag, hogy konzumhölgyeket is hozna Békésről. Természetesen ebbe én nem szóltam bele csak annyit mondtam neki, hogy amennyiben Ő fizeti, akkor jöhetnek. A buli estéjén volt néhány "nagytudású" akik összetageltek egy vonatot és Dévaványán leszállították őket a vonatról. Azt tudni kell, hogy ez egy Bzmot volt. A kocsiban csak rapperek voltak. A másik esemény, amikor a település egyetlen emeletes háza előtt, egyetlen rendőrautó két rendőrrel igazoltat úgy 50 főt, akik nagy tömegben hömpölyögtek a buli helyszínére. Mikor hírt kaptam erről anyám camping bicikliével a helyszínre siettem. Ember az autónak támasztva, zsebek kipakolva, stb. mit ne mondjak izgi volt. A fellépések szépen lementek nagyszámú közönség előtt bemutatkozott végre a Rebellió is. (beindult a szekér) Az est további érdekessége, hogy az utolsó vonattal érkezett meg Make és Baggió Kalocsáról, és a nagy Dzsenesz (a.k.a. J. I.). Make fellépése után megvettem tőle az utolsó eladni kívánt kiadott cd-t, amit rögtön egy másik éppen odaérkezőnek el is adtam, mert nagyon szeretett volna egy Rapid Speech cd-t (jelzem én is). Hajnaltájt jön a tulaj, hogy gond van valaki a 300 méterre lévő paraszt ház oldalát lefújta. No, villogni is kezdett a beszarásjelző egyből. 4kor szépen mindenki hazament Karvaly meg az apja meg én falat meszeltünk másnap délután. Természetesen később egy békéscsabai rap bulin kiderült, hogy ki volt az (egy ózdi srác). A többit nem szeretném elmondani, mert napokig lehetne mesélni róla. Természetesen nem ez volt az utolsó buli az évben. Októberben újra bulit szerveztünk egy új helyen. Természetesen a szervezés itt is érdekesre sikerült. Ekkor már sokan ismerték a nevet és a helyszínt és ezért sokan is voltunk. Ha jól emlékszem az Orizáék fellépése vagy egy órát késett ugyanis a Heti hetes című szórakoztató műsor ekkortájt indulhatott. Benyomultak az emberek a pici game szobába és ott nézték. Azon az estén rá kellett jönnöm, mennyire egyformák azok az emberek akik az ilyen helyeket üzemeltetik. Szinte kivétel nélkül azonos a gondolkodásmódjuk.
2000
    Majd egy évre rá ismét bulit szervez a vésztői csapat. A helyszín ezúttal is a Gyöngy volt. Tény a szervezés nem egyszerű. Szinte kivétel nélkül mindig ugyanazokat a hibákat követtem el. Az interneten futótűzként terjedt a hír: Vésztőn újra rap buli. Úgy 300 fő gondolta úgy ellátogatnak hozzánk és itt kívánnak bulizni. Noha én mindig kínosan ügyeltem arra, hogy olyan napra ne tegyek bulit, amikor máshol is van ez nem mindig sikerült. De szerintem, akik ellátogattak hozzánk nem bánták meg. Ekkor mutatkozott be Vésztőn az Ég és Föld nevű budapesti csapat. Sajnos a HátshowSor nem volt jelen, állítólag lebetegedett Gőz. Az est folyamán egyszer csak beesett a Klikk. Jöttek bulizni, ez annyira jól sikerült nekik, hogy reggel 5-kor még mindig ott voltak miközben a csehó már régen bezárt.
2001
    Az utolsó általam szervezett buli Vésztőn. Így visszagondolva bár ne szerveztem volna meg a bulit. Mivel még mindig 250Ft volt a beugró (nem úgy, mint máshol ahol 800-1000Ft-ot is elkértek néha) akkorát buktam ezen, hogy csakúgy puffantam a padlón. Bár a buli maga jó volt és a fellépők is. Történt egy-két olyan esemény, ami nagyban befolyásolta hozzáállásomat a dolgokhoz az óta.

    Ha össze kellene hasonlítanom a mi bulijainkat az ország egyéb bulijaival, akkor azt, kell mondanom, hogy nagyon sokszor inkább otthon maradtam volna. De akkor még nem azért jártunk buliba legalábbis én, hogy tudathasadásos állapotig igyunk vagy szívjunk. Akkor még a cimborák miatt jártunk, hogy dumáljunk meg sörözzünk. Fúúú, akkor még mindenkinek volt egy kis notesze és abba írta címeket telefonszámokat. A bulik információszórása is a Magyar Posta segítségével történt. A kezdeti cél végül is sikerült, feltettük a rap térképre a mi kis településünket, amely térkép akkoriban elég furcsán nézett ki. Sok mindent lehetne még mondani, de ezt szerintem Karvaly vagy Sifi vagy valaki más megírja majd.

Sokan kérdezték már tőlem, hogy miért szerveztem ezt, ezeket a bulikat, miért áldoztam rá energiát és időt, annak ellenére, hogy nem volt gazdaságos az egész. A válasz egyszerű: A biccentésért.

Tosy
 

3 komment

Címkék: beszámoló vésztő

A bejegyzés trackback címe:

https://bekesmegyehiphop.blog.hu/api/trackback/id/tr701033829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roycee 2009.03.30. 22:06:36

atttyaisten.
Oriza,Micó,Balek,Iceman...micsoda gyerekfejek..:D:D:D
hihetetlen ezeket látni...
tisztelet...

bys · http://unhub.com/bysman 2009.03.31. 23:18:48

itt nincsennek is csak betűk... :D

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.01.04. 00:03:38

nem tudjátok esetleg, hogy a Dzsenesszel mi van manapság? A kilencvenes évek elején jó haverom volt.
süti beállítások módosítása