HTML

Békés megye hiphop

Békés megye hiphop archívum (flyerek, fotók, zenék, sztorik)

Gyertek!

Friss topikok

  • Wostry Ferenc: nem tudjátok esetleg, hogy a Dzsenesszel mi van manapság? A kilencvenes évek elején jó haverom volt. (2012.01.04. 00:03) Tosy update
  • Nalary: Olyan jó látni a régi arcokat. Örülök ,hogy erre az oldalra tévedtem. Puszi mindenkinek aki még me... (2011.04.26. 10:07) DÉVAVÁNYA 1998
  • szaszafanatik: Huhuhúúúú! Innen is vannak ősrégi fotóim...Racka, Nonsense,akkor még H-Tom,Gravy,Lászék,Gőz,Hentes... (2011.01.14. 20:46) Hiphop tábor Békéscsaba
  • mistahmef: Zsír alapok... az elsővel már találkoztam korábban, asszem egyik csabai haverom gépéről húztam át ... (2011.01.12. 15:13) Wangarabys: Stoned (Demo 2001)
  • mistahmef: Nagyon jó kis party-k voltak ezek. Emlékszem az első buli, amire elmentem az a korábban említett n... (2010.11.30. 10:24) Prego plakátjai

Címkék

1995 (1) 1997 (1) 1998 (5) 1999 (2) 2000 (1) 2001 (1) 2003 (2) 2004 (2) békés (5) békéscsaba (3) beszámoló (3) budapest (2) csorvás (1) dévaványa (1) fek (1) flyer (5) fotó (7) fotók (1) graffiti (1) hiphop (2) keksz (1) kétpó (1) kondoros (1) külföld (1) mezőberény (1) mezőmegyer (3) miskolc (1) rebellió (2) sarkadkeresztúr (1) siliex (1) szarvas (1) tábor (1) tiszakécska (1) vésztő (5) wangarabys (1) zene (1) Címkefelhő

Karvaly Update

2009.03.29. 18:40 sifi

Nyilván senkinek nem kell betutatnom Karvalyt. Ha azt mondom, hogy békés megyei hip hop, akkor állíthatjuk: a legtöbbet biztos ő tudja kis megyénk reppéletérlő. Minden Békés megyei repperek apja (lassan nagyapja:D)
a klasszikus régiiskola képviselője.Karvaly egész egyszerűen egy intézmény.


Karvaly update: (Gondolatfoszlányok, amik felrémlettek amolyan "mondd azt, ami először az eszedbe jut" típusú játék)

1997 Dreher

Arra emlékszem, hogy a bulit megelőzően CrisStyle-lal beszéltem, (meg a Trógazzal)
még érmés telefonnal a postáról:). Na ja! régi "szép" idők! :D . Hogy márpedig jöjjenek buliba. Azt mondták jönnének (de nem jöttek) ha tudnák, hogy ki a föllépő, meg hogy egyáltalán érdemes-e eljönni, és hogy hol van egyáltalán az a Vésztő:) Sajnos mindent a nulláról kezdtünk. Ez ragyogóan meg is látszott a kezdeti teljesítményünkön. Azért ennek ellenére is nagyon szép este volt Ebola és a B-jack Rappers részvételével, akik aztán jelenlétükkel megmentették a bulit a teljes lebőgéstől.

1998 Hangulat I.

Szarvasra jártam suliba onnan hívtam az embereket sikerült is egy 35-40 fős szerény társaságot összetrombitálni. Érdekes adalék: Akkoriban még mindenki kazettáról lépett fel. Mai fejjel kész kőkorszak:D. Elvittem az összes kazettámat és a két agyonhasznált "aiwa" deckemet. Amíg Brumiék nem jöttek meg (ma "Soulja" - a szerk.) addig én szolgáltattam a zenét a népnek. Gondolkodtunk sokat előtte, hogy lehetne kazettára felvenni a fellépők műsorát. Ezt nagyon hosszas dróthuzigálás, meg vagdosás, meg elektronikai sufnituning árán végül is sikerült megvalósítani. Ezek a felvételek ma is megvannak egyedül a Machos nem járult hozzá a hangrögzítéshez.
Arra emlékszem még, Dzsenesz akkor hozta a "rap-tér" aktuális számát. Természetesen ÉN ingyen kaptam bennfentesként :D. Akkor döntöttük el azt is félig-meddig az ő hatására, hogy legyen lenyomata a korszaknak: mi is használunk diktafont, ha megyünk valahova (ebből egy pár kazetta hanganyaga most is megvan: ezt majd idővel felpakolhatjuk).

1999 Hangulat II.

Egyre többen jöttek, Az előző buli híre miatt. A helyi erők is megmozdultak, próbáltak feszültséget szítani köztünk, de ez hál'istennek hamar elmúlt, mindenesetre hozzájárult ahhoz, hogy elzavarjanak a helyről. Ezen az estén fokozott rendőri ellenőrzés volt tapasztalható. A környező településekről is át lettek vezényelve a rend őrei. Ennek egyébként
kézzelfogható okai voltak: először is a kampánycsend. Valamilyen választás volt másnap és az önkormányzat finoman utalt rá,
hogy ha egy mód van rá: semmiféle politikai utalást ne tegyenek a fellépők.
másodszor pedig a kilencvenes években egy rebbuli mindig veszélyforrásnak minősült, ami kiemelt rendőri
jelenlétet kívánt meg.  mindennek ellenére TERMÉSZETESEN volt a városban fújás, amit aztán TERMÉSZETESEN én voltam kénytelen meszelni:)
Ezekkel a dolgokkal nem nagyon foglalkoztunk, hisz a pozitív benyomásunk sokkal erősebb volt,mint a negatív hatások:)
(baráti, pozitív légkör stb.) Itt mindenki NÉVSZERINT ismerte a másikat és nem csak egy sör kedvéért barátkoztak egymással.
Volt rá példa, hogy miskolci baráti kör az összes pénzét elutazta és semmi kajájuk nem volt.
Ezért aztán kérésükre hoztam otthonról egy igazi vendéglátós kenyérkolbász vacsorát, ahogy illik.
egy hosszú ismeretség kezdete volt ez. Természetesen ez oda-vissza működött. Ha mi mentünk arrafelé. És nem csak velük.
Talán akkor még nem arról szólt az összetartás amiről ma. Jobban mondva akkor MÉG VOLT ÖSSZETARTÁS. Nem volt mindenki olyan
mint a maiak, akik sajnos irigyek, önzők, rátartiak. Természetesen hazafele menet mindenkit kikisértünk az állomásra.(mint ahogy érkezéskor meg elémentünk a többieknek) hoztuk, vittük őket ingajáratban. Akkor még így dukált...

1999 Gyöngy I.

Beizzítottanm a "dákót", és sok embernek okoztam vele örömet:) természetesen az azóta hírhedtté vált "Dacia"-ról van szó :D Akkor szereztem jogsit talán egy hónappal azelőtt.
Érdekes sztori aznapról: Tosynak reggel kilenckor telefonált valami idióta, hogy itt fekszik a parkba, jött a bulira és hogy mit csináljon ő vajon estig?:) Egy Hentes nevű ürge volt az (talán van aki emlékszik rá Szigetszentmiklóson lakott). Az aznap este ismét csak jobb lett mint az előző. több száz ember. A Gyöngynek az volt az egyik nagy erőssége hogy volt a helynek saját hangtechnikája ennélfogva nem kellett a hangcuccot hurcolni keresztül a falun kis zöld kézikocsival, mint az azelőtti bulik esetében. Itt lettünk igazán országos hírű partihely. Ezt igazolandó: útbaigazitottam csabai pénzes prostikat, akik lejöttek Vésztőre
és a bulit keresték, hátha valami/valaki horogra akad:). Mi ez, ha nem a népszerűség?
    

2000 Gyöngy II.

Ez volt az a pont, ahol a rendezvény túlnőtt rajtunk, már-már meghaladta a képességeinket. Egészen egyszerűen nem fért be annyi ember, amennyi ott volt.
Sajnos azt kellett csinálnunk hogy ahhoz hogy bejöjjenek ki kellet küldenünk másokat...:) Nem is tudtuk kontrollálni a népeket, egyszerűen sokan voltak...túl sokan. Persze nagyon jól esett.

Mindent összevetve: ezt ma már nem tudnánk (lehet, hogy nem is akarnánk) megcsinálni: mások a körülmények, mások az emberek.
Szép volt, jó volt, fiatalok voltunk, köszönjük. ennyi...





Tosy, Sifi, Karvaly (1998?)

A buliról készült képeket - több tucat egyéb fotóval együtt - később láthatjátok. (Köszönet Edinának, Karvalynak és Csabikának, aki szkennelt.)

 

 

 

 

2 komment

Címkék: fotó beszámoló vésztő

A bejegyzés trackback címe:

https://bekesmegyehiphop.blog.hu/api/trackback/id/tr841033503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.04.01. 09:53:26

Én asszem 3 vésztői bulin voltam, de az élményeimet inkább megtartom magamnak, mert vállalhatatlanok innen nézve. :DDD De aztán volt később is nem? Olyan 2002 környékén?

tosy 2009.04.01. 13:47:15

természetesen volt pár ember akik azt gondolták, viszsahozzák a régi party hangulatot, de próbálkozásuk eléggé eröltetett volt és elég gáz lett a buli. tipikusan vésztői senkiházi emberek voltak csak ezeken. ezek azt hiszem a művházban voltak. én csak azért mentem el, hogy nem mondják már, hogy nem mentem el, meg kíváncsi voltam más mit tud hozzá tenni.... a látottak a lapján nem sokat.
süti beállítások módosítása