HTML

Békés megye hiphop

Békés megye hiphop archívum (flyerek, fotók, zenék, sztorik)

Gyertek!

Friss topikok

  • Wostry Ferenc: nem tudjátok esetleg, hogy a Dzsenesszel mi van manapság? A kilencvenes évek elején jó haverom volt. (2012.01.04. 00:03) Tosy update
  • Nalary: Olyan jó látni a régi arcokat. Örülök ,hogy erre az oldalra tévedtem. Puszi mindenkinek aki még me... (2011.04.26. 10:07) DÉVAVÁNYA 1998
  • szaszafanatik: Huhuhúúúú! Innen is vannak ősrégi fotóim...Racka, Nonsense,akkor még H-Tom,Gravy,Lászék,Gőz,Hentes... (2011.01.14. 20:46) Hiphop tábor Békéscsaba
  • mistahmef: Zsír alapok... az elsővel már találkoztam korábban, asszem egyik csabai haverom gépéről húztam át ... (2011.01.12. 15:13) Wangarabys: Stoned (Demo 2001)
  • mistahmef: Nagyon jó kis party-k voltak ezek. Emlékszem az első buli, amire elmentem az a korábban említett n... (2010.11.30. 10:24) Prego plakátjai

Címkék

1995 (1) 1997 (1) 1998 (5) 1999 (2) 2000 (1) 2001 (1) 2003 (2) 2004 (2) békés (5) békéscsaba (3) beszámoló (3) budapest (2) csorvás (1) dévaványa (1) fek (1) flyer (5) fotó (7) fotók (1) graffiti (1) hiphop (2) keksz (1) kétpó (1) kondoros (1) külföld (1) mezőberény (1) mezőmegyer (3) miskolc (1) rebellió (2) sarkadkeresztúr (1) siliex (1) szarvas (1) tábor (1) tiszakécska (1) vésztő (5) wangarabys (1) zene (1) Címkefelhő

BÉKÉS, denevér 1998

2009.05.19. 07:20 sifi

  BÉKÉS, 1998.03.20

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekesmegyehiphop.blog.hu/api/trackback/id/tr991130854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2009.05.19. 21:15:00

Ez aztán jó buli lehetett, kár, h akkor még gyerek voltam és nem voltam ott. :)

sifi 2009.05.21. 17:59:03

hátőőő, sajnos nem volt az. (már amennyire emlékszem. az akkori denevéresek összefolyank bennem. egy biztos: machos nem volt. Ők CSAK VÉSZTŐN léptek fel békés megyében!:D Hát a déli front ott volt az biztos, mint minden békési bulin a nagy spanságból eredően. többre nem emlékszem. "kérem kapcsolja ki". Hátha Tosy ír majd valamit, ő jobban vágja ezeket. ti. jobban emlékszik. biztos nem ivott annyit:D. Viszont ha jól emlékszem erről a buliról csináltunk egy másfél órás backstage-diktafonfelvételt, csak azt tudnám, hogy hol lehet.

szaszafanatik 2009.05.22. 22:18:39

Ajjjjjajjjjj! Sifi ,ez nem az a party volt mikor a Henky mutija is ott volt és kint bográcsozás vagy szallonkasütős buláj volt? Ha ez az a bizonyos akkor ez odab...ott nagyon...Kissé homályos emlékeim vannak de amire nem kellene emlékeznem épp arra emléxem a legélénkebben...

tosy 2009.05.25. 15:01:48

van pár kép ami hírtelen beugrik, így megnézve a plakátot és olvasva a sorokat. asszem ezen a bulin volt Rastie-ék első fellépése, de nem biztos. arról tiszta emlékem van, hogy félrevonulva a kukoricasor szélében gyakorola csapat. sifi diktafonjáról ment az alap a többiek meg nyomták rá a szöveget. Ja és volt ugye egy placc is azon meg ment a kosárlabda. fresh meg egy pár arc rajzolt másolt pecséttel akartak bejönni :) ekkor haverkodtunk össze Crazyvel és Wolfival. bár az lehet egy másik bulin volt itt a denevérben....egy biztos én mindig jóléreztem itt magam.

Adani 2009.05.27. 17:50:48

Rastie első fellépése lehetett ez, mondta meg egy régi interjúban is említette, h igen a Denevérben volt és a töltés oldalán gyakorolták a dolgot.

sifi 2009.05.27. 20:10:23

ja, és annyira nem mertek felmenni, hogy nekem kellett őket felkonferálni...:D

tng007 2009.05.28. 10:43:50

szerintem, ahogy én "emlékszem", itt volt a rebellió első fellépése is. az tuti, hogy békésen volt 98ban és ott volt adéli front is.hárman mentünk haza csabára egy zöld trabival (imike, zsuska meg én az akkori rebellió)és úgy be voltunk rugva, hogy csabán az egyik pirosnál mind elaludtunk és ott álltunk mint egy szellemjárat. :) kemény volt.

sifi 2009.05.28. 12:27:14

hát én most bajban vagyok (Tosy segíts!) a wet paint (rastiék) első fellépése, még a kinti színpadon volt a kályha mellett, a rebellio első fellépése meg már a benti helységben. Viszont azt tudom, hogy mind a kettő 98-ban volt, mind a kettő a Denevérben, és mind a kettőn ott volt a Déli Front:D. akkor ez a fenti melyiknek a plakátja vajon?

szaszafanatik 2009.05.28. 14:13:10

Sifi! Bár nem engem kérdeztél de ha jól emléxem akkor szerintem a Rastiék elsője az valamikor '98 nyarán volt valamelyik hónapban.Arra emléxem hogy már javában "pólós idő"volt...de nem 100%.

Adani 2009.05.28. 18:45:37

@tng007:

Azt pedig nem szabad, tudok olyanról mikor úgy kaptak el egy ember ittas vezetés közben, h a piros lámpánál elaludt és ezt pont a rendőrség előtti kereszteződésben tette Csabán a Bartókon. Úgy fél óra után miután valaki bement szólni, h itt áll egy autó és nem megy sehová, de a motor jár tán megnézhetnék, kimentek és megnézték. Felkeltették majd rögtön hoztak egy szondát is, ami ugye jócskán jelzett alkoholt.

tng007 2009.05.31. 12:40:58

@Adani:

hát szerencséhez szerencse kell ;)

tosy 2009.06.03. 22:39:21

@sifi:

Az én emlékképeim a fejemben igencsak kavarognak viszont határozottan emlékszem egy nyári Denevéres bulira, mivel egyszer együtt mentünk a töltésem a Crazyvel és Wolfival. határozottan emlékszem, hogy Wolfin honvédségi fehér atléta volt a piros szegélyes. De a hétvégén megyek haza és átnézem a plakátokat, hátha tisztul majd a kép

tosy 2009.06.03. 22:56:54

@tng007:

Most, hogy töröm, az agyam próbálom felidézni a történteket, szerintem a második "nyári" bulin voltatok és Sifi jól emlékszik, tényleg a belső helységben volt a fellépés. Mivel ott meg nem volt sok hely nem is sokan voltak a fellépés alatt, viszont határozottan emlékszem arra, hogy mi végignéztük és gratuláltunk is továbbá említettem Sifinek, hogy Vésztőre tuti, hogy hívlak benneteket.(ennek eredménye képen a ’99. májusi bulin ott is voltatok, mint fellépők) De javítsatok ki, ha tévedek. (mondjuk ez jó – „mi mondjuk, ill. meséljük, hogy hol volt az első fellépésetek”) 

tng007 2009.06.04. 23:40:55

@tosy: hát elég zavaros a kép. ugye mire odaértünk valahova addigra be is rugtunk. egyébként profi bulik voltak akkoriban. emlékszem volt olyan buli is ahol rastie-vel nyomtuk mert egyedül voltam. vonatozás, kétliteres boroskóla, kemény. egyébként lehetne egy ilyen élménybeszámolós fejezet is, ahol el lehetne sztorizgatni.

Roycee 2009.06.12. 19:47:44

méghozzá Kondorosra menet is volt egy ilyen Tenga.
hogy hasolitot Rastie reppje akkor a tiedre...
asszem vagy 99 vagy 2000 volt ez...;)
a sztorizóst támogatom...;)

tng007 2009.06.15. 11:49:00

@Roycee: jaja, kondoroson volt. ráadásul ott volt matyi is az mz/x-ből asszem. akkor volt osztálytársam. emlékszem ott ismertem meg zőcséget, nagy kornos volt mint én. mutatta, hogy mindig van nála penge, ha netalán rájönne az öngyilkosság.király. meg minden jobb poént lejegyzetelt egy kis füzetkébe. elolvasnám.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.06.22. 17:59:22

Tengely: Ez az a kommentezős rész a sztorizgatós fejezet (már ha a blogra mondtad) :) Jajajaja, az Kondoros volt, ahova jött Matyi is. Kemény volt. Zöcségnek a füzetében voltak sokalások, de az a baj, hogy az a pár év valahogy nem ragadt meg a fejemben, így elillant, érted. :D

MrShaka 2010.01.05. 16:44:32

Erre a bulira tisztán emlékszem! Már tavaszodott ennek ellenére majdnem térdig érő hóban mentünk a gáton a Denevérbe, és ekkor volt Rastie-ék első fellépése amit csak félszemmel láttam, mert egy lánnyal voltam elfoglalva. Ice és Nigger pedig ott röhögtek rajtunk. Rastie még jól le is kúrt, hogy mekkora bunkó vagyok, hogy nem voltam ott az első sorban. Aztán Juice eladott 300 Ft-ért egy szál mulatós cigit, amiről a végén kiderült, hogy Helikon volt füstszűrő nélkül! :DDD
süti beállítások módosítása